dinsdag 3 mei 2011

Balen 01 mei , verslag van Maxim

Hallo , hier een klein verslagje van mij eerste koers.

YOEPI WAS EERSTE VAN DE BREMSKES !!!!!!!!!!!!! OOK DE ENIGSTE

Het was zeer leuk voor de eerste keer koers rijden, maar na de 5de ronde ging het wat moeilijker met mijn adem
In het begin was ik goed vooraan in het peleton,maar na de 5de ronde trokken ze stevig door. Alles werd op een lint getrokken bij het draaien en keren.
Het was zoals je zei heel veel draaien en keren. Heb de koers zeker uitgereden maar wel gedubbeld door de eerste 5 renners. Heb toen heel hard op mijn adem gereden maar heb doorgezet, ben nog geëindigt als 23ste van de 26 .Volgende week wil ik beter rijden en proberen bij de eerste 20 te zitten.
Ga volgende zondag zeker terug rijden en ben zeker niet misnoegd omdat ik 23ste was; ik vond het dus leuk en daar draait het om.
Waar kan ik dan best gaan rijden volgende zondag ?

Bedankt voor de steun en trainingen
En ik zal volhouden


Maxim De Coninck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten